En femma i sexan?

Hihihihi, den 15 augusti blev värsta dagen i mitt liv..jag började sexan aka jag kan inte se min jäkla (sorry) kärlek längre punkt. Man är van med att kalla sig själv femma, jag råkade tillochmed skriva 5A på min engelska bok och såklart nationela proven, DA PAIN IN DA RUMPA  (i had to ;_;). Men man kan inte tänka sig att det bara tar 3 år sen hejdå grundskola. Jag har ränkat ut och jag tar studenten år 2020, tycker det är lite coolt om man räknar det, men jag är faktist rädd, jag är rädd att börja gymnasiet, även om det är 3 år kvar tills jag måste välja så är jag rädd, jag vill inte lämmna mig idiotiska klass♥ Jag började i tvåan på min skola och jag har fäst mig där. Men såklart ser jag framemot 3 år till :D Och med bloggningen och starstable, ni kanske ser mig komma tillbaks in i bloggandet och starstable dom kommande dagarna, jag har väldigt mycket att göra, först så ska jag rita 2 teckningar till mina klasskompisar som har frågat mig om jag kunde göra det (jag kännar 15 kr på det :D) och så ska jag rita en stor teckning som det står 6A på, kanske ska börja på den imorgon eller idag, vet inte, och såklart ska jag rita av min logan lerman som sitter fastbunden på vinden. *W* jagdöperdenhärkategorintillinrealfackinglifejaoYOLO
 

Kommentera här: