Alexandra Tipsar :D Varning mycket bilder xD

Jag tänker tipsa er om några serier / filmer och spel som jag tycker om :D
Serie: Teen Wolf, kollade på alla säsonger som finns ute nu på bara några dagar och jag kan bara säga att den har blivit en klar favorit hos mig. I serien så följer du Scott Mccalls liv som varulv.
 
Spel: Assassins Creed 2, Gud... Ezio.. Jag älskar dig. Jag älskar det här spelet och i spelet så följer du Ezio Auditore kamp mot tempel riddarna som då dödade hans far och bröder.
 
Filmer: Här är det 2 stycken så..
Perks of being a wallflower: En fantastik film. Bringade tårar till mina ögon i slutet.. Logan Lerman i huvudrollen jao :D Vi är oändliga! c: <3
 
Percy Jackson: Både böckerna och filmerna rekomenderar jag och samma som perks så har Logan Lerman ledande rollen.
 
Anime: Clannad, klart slut!
Logan Lerman och Ezio!
Gammal Bild jag hittade xD
Clannad <3
 
 
 
 
 

Kommentera här: