Nämen tjena tomater :D!

Tomato här! Jag tänkte berätta lite om mig själv. Jag heter Alexandra Flowerlake även kallad Tomato.
Jag är en tjej på 18 bast (i spelet) och är gift med älskade Zoe Deerdawn c: Jag äger även den nystartade klubben Silent Guards (Mer info om den sen) okej, lite fakta kanske :D Jag hatar ost...Jag har varit kär i en som jag omöjligt kan få i 2 år nu xD. Jag har en katt som heter Mau, jag är väldigt lätt irriterad så kom inte och stör mig om jag jobbar på något för då vill jag bara slänga Bertil genom fönstret. Min dator heter Bertil, jag har konst i blodet och jag tror vi stoppar där innan ni känner mig in och ut (jag är en tomat på insidan) Jag har (nästan) alltid haft mitt oranga hår och så har jag bestämt att nu..nu ska jag ha det för evigt.
                                                                      Men hej och svejs :D
                           
 
 

Kommentarer:

1 faf:

skriven

ffwefw

2 Juliette Stardawn:

skriven

TOMATÅÅÅÅÅÅ :3

Svar: MÖRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT
Alexandra Flowerlake

3 Zoe Deerdawn aka Melonen:

skriven

Men älskliiiii men kära tomatååå.. Måste gå bort med chokladen, slemmigt i halsen ;-;

Svar: Men HONEY DÅÅÅÅÅÅ
Alexandra Flowerlake

Kommentera här: