Kommentarer:

1 Meloniz:

skriven

WOHO, hur använder jag dem? xD

Svar: Du är feaking snabb kvinna XD
Alexandra Flowerlake

2 Meloniz:

skriven

HAHA, nejmen kollade ju inlägget nyss XD Skulle ju fixa en gäst, speciell gäst XD

3 Meloniz:

skriven

Men serri, hur använder jag dem? xD

Svar: gjorde ett inlägg
Alexandra Flowerlake

4 Meloniz:

skriven

LOGGA IN PÅ SSO FÖR FAEN

Svar: NAEJ
Alexandra Flowerlake

5 Meloniz:

skriven

JO NU LOGGAR DU IN KVINNA

Svar: WHY
Alexandra Flowerlake

6 Meloniz:

skriven

Nu loggar du in kvinna innan jag kmr till dig och dödar dig ._.

7 Kiwi Vanis:

skriven

hej Tamato det är Vanis jag hoppas du förloter mig för förra gången jag lev bara arg för att du lemnade klubben jag trodde du hatade mig men det gjorde du nt Hoppas vi 3 kan gå ihop och bli Bff.s igen som en gång i tiden

Kommentera här: